    From: "Jacek" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie teraz najtaniej terminal kart
    Date: Fri, 30 Sep 2011 00:06:26 +0200

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    news:j62k7e$d1u$1@node2.news.atman.pl...

    > Stąd pewnie te limity w sklepikach (transakcja minimum 10/20 zł kartą).
    > Przy płaceniu za zapałki pewnie nie przyjmą karty.

    Przy terminalu do linii tel dolicz jeszcze 35gr za każde połączenie.
    Zanim sie zdecydowałem przejrzałem oferte kilku takich operatorów.
    Z racji warunków technicznych odpadały terminale do linii tel, tylko
    ethernetowe.
    Grps były za drogie w abo + jakiś operator do transmisii (prepaid). I ten
    który posiadam miał najlepszy dla mnie stosunek opłat.
    W ramach testów, poniżej 1zł nie dało sie zrealizować transakcji.
    Tu akurat prawo jest po stronie sprzedawcy.
    zawsze może odmówić przyjęcia płatności kartą, jest to opisane w
    regulaminie.
    lub może wymyśleć minimalną kwote płatności realizowaną kartą.

    Jacek