  • Data: 2010-12-30 08:39:59
    Temat: Re: gdzie ulokować dziś drobne?
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > chciałem powiedzieć, że piszesz powieść pod tytułem "chciałbym
    > zeby tak było".
    > Jak jest, napisałem już wcześniej i tu i na p.s.prawo i nie chce
    > mi sie powtarzać po raz trzeci specjalnie dla ciebie.

    Tobie w ogóle nie zależy na tym, żeby (komuś) coś powiedzieć.
    Widać to w wielu Twoich wypowiedziach. Zachowujesz się jakbyś
    myślał, że jesteś guru - jedno niejasne zdanie, a akolici już
    zajmą się domyślaniem się, co mistrz miał na myśli.

    Takie posty niczemu - oprócz budowania Twojego ego - nie służą, a
    jakbyś naprawdę *coś* chciał odpowiedzieć, to podanie linków/Id
    nie powinno Cię zmęczyć. Tyle, że Ty chcesz tylko zaznaczyć, jaka
    to przepaść pomiędzy guru a tłumem...

    witrak()