  • Data: 2005-07-03 10:20:17
    Temat: Re: gdzie wlozyc pieniadze
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:0c00d22a53d6ca26e01ff5b329b6899e@news.home.net.
    pl...
    > witam, zajrzyj na stronę www.skandia.pl,
    > Mbank sie nie umywa z ofertą inwestycyjną, korzyści podatkowe 0 zł za
    wstep,
    > 0 za zmiany funduszy plus podatek również 0, nie ma róznicy w cenie kupna
    > sprzedaży jednostki, 602...

    O czyżby coś się zmieniło w Skandi ?
    - nie ma już opłat na ryzyko ubezpiecznia ?
    - nie ma już opłaty administracyjnej ?
    - nie ma już opłaty za zarządzanie ?
    - nie ma już opłaty likwidacyjnej ?
    - nie ma już opłaty wstępnej ?
    - nie ma już kontaktu podpisywanego na parę lat ?
    - nie ma już ograniczonej liczby umorzeń w roku ?
    - nie ma już minimalnej kwoty składki i wykupu ?
    - nie ma już konieczności utrzymania minimalnej kwoty po wykupie ?
    - teraz w razie upadku Skandi moje pieniądze oczywiście nie wchodzą do masy
    upadłościowej ?

    Jeżeli tak to SFI mBanku faktycznie się nie umywa :-)

    TomekD