  • Data: 2002-10-01 07:36:56
    Temat: Re: gdzie zrealizowac czek z usa
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mam pytanie
    > przyslano mi zalegla wyplate z wakacyjnej pracy z usa
    > w jakim banku moge zrealizowac czek, i gdzie bedzie najmniejsza prowizja?
    > czeki sa z banku: 'allfirst bank' i 'branch banking and trust company of
    > virginia' (BB&T)

    Moze zabrzmi to dziwnie ale _tylko_ Pekao SA - inkaso czeku trwa dokladnie
    6 tygodni, nie musisz miec u nich konta a cala prowizja to chyba 0,1%
    (min. 10 zl - wiec najkorzystniej z polskich bankow). No i oczywiscie
    warto wziac pieniadze w walucie i sprzedac w kantorze a nie zlotowki po
    kursie banku.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek