  • Data: 2009-08-31 16:10:59
    Temat: Re: getin TOP: nowa TOiP i darmowe wypłaty
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Logicznie rzecz biorąc to Twoje wnioski są bezsprzecznie poprawne, pytanie
    > tylko właśnie czy bank zna się na logice. :)
    >
    > Jakby do 10-go września kiedy to będę robił przelew w placówce nikt na
    > grupie nie napisał jak to jest, to ja napiszę.

    pytałem paniusi w oddziale w pt
    twierdzila że wypłata w oddziale to jedno, natomiast przelew
    elektroniczny/standardowy to drugie
    podsumowujac mamy 2 mozliwości wybrania mamonki z TOP-a w miesiacu
    mam nadzieje że to prawda chociaż z tabeli oplat wynika że powinny być 3
    mozliwości czemu paniusia zaprzeczyła (przelew elektroniczny i standardowy
    jest traktowany tak samo)
    L.W.