  • Data: 2013-04-02 16:23:36
    Temat: Re: getin, nfc i paliwo
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "sas" op.wutgnkz9cgeagj@ter

    > Realna kobieta bez trudu obskoczy z nudów keszbecznego tałzena
    > miesięcznie. :)

    : trzeba być kobietą i się nudzić, ew. moja kobieta musiałaby się nudzić :)

    Realna kobieta == pracująca w realu.

    : a wracając do tematu, chciałbym to załatwić podczas jednej wizyty w Realu,
    : a nie rozkładać to na cały miesiąc.

    Moja matka mówi -- jaki to problem?!
    A gdy ja jej mówię o rozkładaniu zakupów na wielodniowe
    ,,raty'' -- doprowadzam ją do szału!! Wg niej powinienem
    załatwić to wszystko w czasie jednych zakupów!!!

    Podobnie jest z Wiewiórkami -- matce 200 plnów to za mało jednego dnia.
    Ona proponuje 350, aby kartę odłożyć na półkę po pierwszym dniu zakupów. :)

    : btw: czy ktoś testował i może potwierdzić, że keszbeki są i działają w
    : Realu w Jankach i/lub w Realu na Połczyńskiej w Warszawie?

    IMO one działają już wszędzie w świecie realnym.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'