eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigłosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowyRe: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
  • Data: 2009-08-17 06:50:49
    Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 14 Aug 2009 15:21:09 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > jakbys mial mercedesa, nie mialbys nic przeciw by byl pomalowany na
    > rozowo w szare ciapki ?

    Porównanie IMO nietrafione - www banku nie służy do wożenia się po
    mieście. Do www banku logujesz się wykonujesz co masz wykonać i się
    wylogowujesz (u mnie tygodniowo to będzie 5-10 min góra? no przy jakimś
    DG, allegro na pewno więcej, ale to i tak nie jest jakaś kosmicznie duża
    wielkość). Nie jest tak, że jak logujesz się do www banku, to nie wiesz
    co chcesz zrobić i dopiero szukasz/czytasz etc. Dlatego wygląd interface
    można pominąć, ponieważ przy 3-5 razie przestajesz zwracać na niego uwagę
    (no chyba, że masz jakieś oczojebne mruganie i wściekłe kolory).
    Dodatkowo w Nordea masz możliwość naprawdę dobrej konfiguracji www
    startowej, więc wchodzisz i najczęściej wykonywane/sprawdzane rzeczy masz
    na pierwszej stronie od razu pod ręką. IMO czepianie się takich
    szczegółów jak kolor www, który jest mocno indywidualnym i osobisty
    odczuciem jest bezsensowne i nic nie wnosi ot dyskusja o leśniczym i
    niczym.


    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1