  • Data: 2009-10-20 20:37:34
    Temat: Re: hamerykańskie banki
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> had the courage to write:

    > Wszedłem na chat z konsultantem BofA i na pytanie czy otworzą konto dla
    > nie-citizena bez SSN dostałem odpowiedź, że "sure, no problem" i że
    > muszę jedynie mieć paszport praz personal ID lub drivers license. (Ale
    > zastrzegł, że muszę to zrobić osobiście w oddziale, bo amerykańskie
    > przepisy zakazują otwierania takich rachunków przez net - to akurat nie
    > problem dla mnie.)

    > Co do adresu - napisał mi, że muszę przy rejestracji podać "jakiś
    > adres", a na pytanie czy to może być tymczasowy adres w hotelu odparł,
> [...]

    Czyli dokładnie tak jak napisałem - "klient międzynarodowy" nie musi mieć
    SSN/ITIN i adresu w USA (tzn BofA akurat wysyła czeki i kartę, więc jakiś
    lokal miejscowy trzeba podać, ale przecież nie wszystkie konta muszą mieć
    dołączone kartę/czeki).

    Tyle że Ty akurat masz ten luksus, że możesz pokazać się osobiście
    konsultantowi - ja tego nie mam :|

    pzdr.
    k.