  • Data: 2004-08-09 20:43:00
    Temat: Re: "hamstwo" i drobnomieszczanstwo w BPH
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert> szukaj wiadomości tego autora

    "David Senger" <d...@o...pl> wrote:

    > Mam pytanie. jaki bank w opinii grupowiczów jest przyjazny dla użytkownika?
    > Potrzebuje mieć konto internetowe, kartę kredytową [obrót miesięczny na
    > karcie około 3 tyś pln; wakacje wiadomo x 2], do tego lokaty w złotych i
    > walutach, obroty miesięczne kont do 10 tyś., za jakieś 2 lata planuje kredyt
    > hipoteczny i nie chce być na czarnej liście, ze 10 zł przekroczyłem debet.
    > Również obsługa płatności w walutach by się przydała. No i bankomaty
    > bezprowizyjne + niska comiesięczna opłata ale to pewnie za duzo chcę.

    Może Multibank? Internetowe jest, kartę (nie wiem czy na początek z
    takim limitem można dostać, lae jka będziesz miał historię/wyciągi z
    poprzedniej karty, to czemu nie...) Lokaty wypisz-wymaluj, przelewy
    zagraniczne przez www, bankomaty Euronetu bez prowizji, prowadzenie
    rachunku chyba 3 zł o ile dobrze pamiętam, no i są marmurki jak ktoś
    lubi...

    --
    Paved roads of deceit
    Leading to all life's directions