  • Data: 2012-05-04 23:21:00
    Temat: Re: idea bank - to nie debilny, to poj...ny niby-bank!
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    news:jo1bt8$9j1$1@inews.gazeta.pl...
    > Szanowna Pani,
    > Wpłaty z tytułu lokat:
    > -DP\1
    > zostały odrzucone ze względu na niezgodność danych. Wpłacone środki zostały
    > zwrócone na konto nadawcy. Do momentu upływu ważności wniosków

    Ponieważ w poniedziałek będą się konczyc moje stare bezbelkowe, to dzwonili dziś
    w piątek drugi raz, żebym je przedłużył to dostanę "kosmiczne" 6,25%.
    To jak ja im słałem w zeszłym tygodniu pieniądze na 6,5%, to mi odsyłali ze
    względu na niezgodność danych.
    To ch im w d.

    Ponieważ zostało mi trochę na jednodniowych w Optimie na 6%, to posłałem tam
    kasę, której nie chcieli w Debilnym Banku. Pieniążki te poszły na 6,5% i zrobiło
    się średnio razem z jednodniowymi już około 6,25%. Jak poślę tam w poniedziałek
    następną kasę, która przyjdzie z Debilnego, to się zrobi średnio około 6,35%. I
    jest to kasa, którą w każdej chwili mogę Z Optimy wypłacić.

    A Debilny Bank niech mnie pocałuje w ..........