    From: "mow mi kondonek" <g...@c...es>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: idee Leppera wiecznie zywe
    Date: Sat, 11 Jul 2009 16:10:25 +0200

    Użytkownik "PK" <t...@d...mail> napisał w wiadomości
    news:1w36lezp1anx4$.2knonwze7a19$.dlg@40tude.net...

    > Ludzieeeee!!!
    > Wy naprawdę liczyliście na koalicję PiS i PO ??
    > To tak, jakby liczyć na porozumienie pomiędzy policjantem a złodziejem.
    > (Wiadomo: złodziej zapłaci policjantowi, a policjant nie będzie go
    > ścigał).
    > Ja tam się cieszę, że do tego porozumienia nie doszło. Bo to oznacza, że
    > PiS nie dał się skorumpować ani oszukać.
    > Do zwolenników PO:
    > Mam nadzieję, że jesteście młodzi. Więc zdążycie ponieść wszystkie
    > konsekwencje swoich decyzji wyborczych.

    Absolutnie nie, gdyby do takiej koalicji doszło przestał bym popierać PiS.
    Z ubekami i ich parówami zgromadzonymi w PO nie można się układać pod żadnym
    pozorem, dla nich tylko kula w potylicę i dół z wapnem.
    Masz rację, że elektorat ryżego śmiecia, to w wiekszości szczyle, bo inaczej
    by wiedzieli kim są ich idole, choćby taki Buzek (kapuś o trzech
    pseudonimach: "Karol", "Docent" i "Oris", lansowany dziś na
    przewodniaczacego PE), albo polityczne zombi - Janusz Lewandowski - dla tych
    co nie pamietają, to ten sam złodziej, który będąc ministrem przekształceń
    własnościowych na początku lat '90, bezczelnie głosił w publicznej TV hasło
    lumpenliberałów: 'pierwszy milion trzeba ukraść'. Potem uciekl przed
    prokuratorem do Brukseli. Teraz ma zostać wysokim komisarzem z nadania
    Tuska, u boku TW Karola... Pytanie; czy w Brukseli siedzą durnie, takie, jak
    nasz typowy elektorat PO który łyka wszystko co im ryży śmieć i ubecja w TVN
    powie; i co tym razem podpier... ten sprytny złodziejaszek wyglądający jak
    szczur... (?)