    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: inflacja
    Date: Mon, 20 Dec 2021 15:03:59 +0100
    <61b8b308$0$540$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <9...@g...com>
    <61b8c43f$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <61b91752$0$551$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 14 gru 2021 o 23:14, Akarm pisze:

    > No to będziesz zaskoczony. Litr wody zawsze będzie miał wagę litra wody.

    https://www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/naj
    bardziej-okragly-przedmiot-na-swiecie-po-co-powstala
    -kula-za-ponad-13-mln-zl/fm1x453

    > Niezależnie od tego w jakiej temperaturze będzie woda, czy na jakiej
    > wysokości a nawet planecie. Jeden litr wody z cała pewnością nie będzie
    > miał innej wagi, niż jeden litr wody. Podobnie jak jeden grosz zawsze
    > będzie miał wagę jednego grosza. I to obojętnie w jakich jednostkach
    > tę wagę będzie się podawało.
    -=-

    Atom wodoru to proton i elektron? -- zdecydowanie nie...
    Wodór występuje w kilku izotopach.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Izotopy_wodoru#Wodór-1
    _(prot)

    Deuter to też wodór -- ma masę ~dwakroć większą
    niż najczęściej spotykany izotop wodoru...

    Tedy i woda powstała z deuteru jest cięższa
    niż woda powstała ze ,,zwykłego'' wodoru...

    -=-

    O groszach można znacznie dłużej... Starty (używaniem) grosz waży
    tyle, ile nówka?... [gdyby tak było, banki nie różnicowałyby:
    nowe środki, stare... swoje wiem... głupiA nie jestem]

    -=-

    Przed laty obalałem tezę o równości połówek -- połówki rzadko są
    sobie równe. Przykładowo pół miesiąca -- maja i czerwca... ;) Bo
    to są różne miesiące? Pół lutego z 2020 r. ma więcej dni niż pół
    lutego z 2021 r...

    Prawda jest jedna, kłamstw jest wiele?... OK...
    Zatem suma półprawd daje prawdę? ;)

    --