  • Data: 2014-01-20 21:21:43
    Temat: Re: [info] Polbank certyfikat i nowa wesja Java = error
    Od: AP <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-19 21:23, Paweł Muszyński pisze:
    > Pewnie trzeba dodać do wyjątków w ustawieniach Java (żeby dopuścić
    > uruchamianie uruchamianie aplikacji Self-signed - jakby normalny
    > certyfikat majątek kosztował...)
    >
    > Paweł

    Nie mam dostępu, to nie sprawdzę, ale w kontekście Java7u51 to
    prawdopodobnie brak wymaganych od tej wersji atrybutów manifestu:

    https://blogs.oracle.com/java-platform-group/entry/n
    ew_security_requirements_for_rias

    W BOŚ też jeszcze nie odrobili pracy domowej ;-)
    https://bosbank24.pl/iboss

    Doraźnie pomaga obniżenie poziomu Security Javy z domyślnego High na Medium.

    AP