-
Data: 2003-01-25 23:10:26
Temat: Re: inteligo....
Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> Piszesz to na swoim przykladzie ;) Przewazajaca ilosc klientow jest
> bardzo zadowolona z konta. Pewnie otwierales terz - kiedy ludzie sie
> rzucali drzwiami i oknami (wirtualnymi ;).
Jesli dwa tygodnie temu (patrz moj post z 2002-01-14) mozna nazwac okresem
walenia drzwiami i oknami to zapewne masz racje. Jednak dla mnie osobiscie
to bank bardzo duzo stracil jesli nie umial nawet zadbac o poprawne
pozyskanie klienta. Rozumiem ze w kazdej instytucji finansowej (w
szczegolnosci w bankach detalicznych) wystepuja pomylki/bledy/etc. jednak
firme uslugowa poznaje sie po tym jak szybko i sprawnie umie takie sytuacje
rozwiazac. W moim przypadku instytucja o nazwie Inteligo nie stanela przez
kilka dni na wysokosci zadania, zatem nie zdobyla mojego zaufania, a tym
samym pieniedzy.
> ale co do jakosci obslugi - jest jedna z wyzszych w bankowosci - w
> ogole (nie tylko wirtualnej). Miejmuy nadzieje, ze w po przejsciu do
> PKO BP jej nie popsuja :)
Nie zgodze sie z Toba, na podstawie wlasnych doswiadczen moge szczerze
powiedziec, ze obsluga klienta w instytucji Inteligo, jest zdecydowanie
ponizej przyjetych przezemnie standardow (moze wymagam zbyt wiele) oraz
ponizej jakosci obslugi klienta w innych bankach (takze nie internetowych).
Niechcialbym aby czytajacy grupe odniesli wrazenie, ze nie mam uwag
negatywnych co do obslugi konkurencji Inteligo. Obecnie po nieudanej probie
(i napraszaniu sie) zalozenia konta w Inteligo, staram sie zalozyc konto dla
narzeczonej w konkurencyjnej instytucji finansowej, "mBanku". Pierwszy
kontakt ze strony mBanku byl negatywny, poniewaz przeslali pismo w ktorym
powoluja sie na zapisy regulaminowe, jednak osobiscie nie umialem znalezc
odpowiedniego zapisu w regulaminie, kierownik zmiany mLinki takze nie umial
znalezc odpowiedniego ustepu w regulamienie na ktory powolywal sie
konsultant. Plusem jest mozliwosc przelewania srodkow na rachunek w
przeciagu 7 dni od zlozenia wniosku (w takim terminie uzyskalismy numer
konta i dane dostepowe), jednak olbrzymim minusem jest brak mozliwosci
dysponowania srodkami, poniewaz nadal nie otrzymalismy obiecanej przesylki z
umowa i kodami jednorazowymi (czekamy juz 12 dni od zlozenia wniosku).
Srodki znajduja sie na rachunku, bank nimi obraca, jednak klient nie posiada
takiej mozliwosci.
Chcialbym natomiast zwrocic uwage na VW Bank Polska Direct, naprawde mila,
kompetentna i szybka obsluga. We wtorek poinformowalem infolinie o checi
zalozenia konta, w czwartek odbior dokumentow o ustalonej porze, w piatek
zalozone konto z mozliwoscia dysponowania srodkami (razem 3 dni, brawo!).
Zakladane konto byla dla malej spolki prawa handlowego (z Twojego AMRA
polecenia na grupie) i tutaj infolinia sie niezbyt popisala poniewaz juz po
otrzymaniu dokumentow konsultantka kazala doslac "umowe spolki", co nie bylo
wymagane (jedynie KRS, NIP i REGON). Po krotkiej wymianie zdan, konsultantka
nie upierala sie przy swoim, poprosila abym poczekal w celu skonsultowania
sie z kierownikiem zmiany, po chwili powrocila na linie i przeprosila za
zaistniala sytuacje przyznajac sie do popelnionego bledu i przepraszajac.
Sprawa zalatwiona w krocej anizeli 3 minuty. Jednak jak widac na przykladzie
VW Banku Polska jest mozliwe szybkie zalozenie konta i poprawna obsluga
klienta.
Z pozdrowieniami,
--
Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska
Następne wpisy z tego wątku
- 26.01.03 07:26 Robert
- 26.01.03 10:04 Mirass
- 26.01.03 10:05 Robert
- 26.01.03 10:11 Mirass
- 26.01.03 10:22 Robert
- 26.01.03 11:42 Gregory BRZESKI
- 26.01.03 13:30 Michał 'Amra' Macierzyński
- 26.01.03 14:00 Gregory BRZESKI
Najnowsze wątki z tej grupy
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
Najnowsze wątki
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże