  • Data: 2005-01-06 08:48:10
    Temat: Re: inteligo czy mBank? Co wybrać?
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn wrote:

    > ..

    Wkleje moje 2 posty:

    1:
    "bzdury piszesz ;) Klocenie sie z infolinia inteligo IMHO wychodzi taniej
    ;)"

    2:
    "Wypraszam sobie :) Ja nic takiego nie napisalem :) Odnioslem sie do Twojej
    wypowiedzi o braku roznic pomiedzy mbankiem i inteligo."

    Prosze znajdz mi w nich gdzie napisalem to:
    "Poza tym - jeśli coś będzie nie tak, to zawsze możesz iść do oddziału PKO
    BP i się wykłócić. W przypadku mBanku nie masz takiej możliwości."

    Naprawde nie potrafie bardziej lopatologicznie tego naswietlic

    > Dla mnie EOT

    Popieram.

    Marcin