    From: "Mariusz Burzec" <k...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: inteligo czy mBank? Co wybrać?
    Date: Thu, 6 Jan 2005 14:58:54 +0100

    > Pracuja tam ludzie niekompetentni(w/w sytuacja nie jest jedyna ktora
    > doprowadzala mnie tam do obledu), ktorzy maja gdzies klienta i jego czas.
    > Nawet najwiekszemu wrogowi nie zyczylbym zalatwiania tam jakiejkolwiek
    > sprawy..Zdecydowanie odradzam wiec Inteligo.

    Co do PKO BP, nie sposób nie zgodzić się z Tobą. Mam o nim dokładnie takie
    samo zdanie i wynika ono z tych samych przyczyn. Wielbiłem Niebiosa w
    momencie kiedy zamykałem tam konto. Z PKO BP przeniosłem się zaś do
    Inteligo, a ponieważ było to w czasach kiedy jeszcze nie należało ono do PKO
    BP, byłem mile zaskoczony sprawnością obsługi, szybkością załatwiania spraw
    i kompetencją pracowników infolinii. Po przejęciu Inteligo przez PKO BP nie
    zauważyłem spadku poziomu obsługi i puki co cieszę się że temu molochowi nie
    udało się zepsuć sprawnie działającego systemu. Oby było tak dalej.

    Pozdrawiam
    Mariusz B.