  • Data: 2002-01-12 10:01:31
    Temat: Re: inteligo i nocne przetwarzanie - ciag dalszy
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to dziwne. Ja próbowałem regularnie od 0:00 do około 0:30 i zawsze było
    > OK. Potem dałem sobie spokój.

    wedle moich odserwacji o zlych godzinach probowales ;)
    moze teoria glosi, ze przetwarzanie jest 0-0:30, ale chyba tak naprawde zaczyna
    sie troche puzniej i trwa troche dluzej niz 30 min. kolo 1:00 prawie zawsze
    sa klopoty (przekroczony czas operacji).

    zreszat ode mnie inteligo zawsze dziala powoli, od momentu wcisniecia LOGIN
    do pokazania sie okna loginu zwykle zdazam sprawdzic mBank (zalogowanie,
    sprawdzenie stanu i przelewow oczekujacych na obu kontach), i kursy w NBP :-(

    pozdrawiam

    romek