  • Data: 2003-09-15 07:46:19
    Temat: Re: inteligo - wpłaty gotówkowe
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bk2oh1$sii$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@k...pl> napisał w wiadomości

    > nazwa
    >
    > Co akurat nie ma żadnego znaczenia w omawianej kwestii IMHO.

    Zalezy o jakie kwestii mowimy...;-)
    Patrz nizej

    > OK, to powiedzmy prezes sobie wymyślił, że przeprowadzają przelewy raz w
    > miesiącu, drogą gołębii pocztowych. Bo tak chcą. Też by było OK?

    Gdyby tak bylo w regulaminie, ktorego znajomosc pokwitowales... OK
    BTW chcesz skargi slac do Bog wie kogo a dotad nie napisales czy JEST
    NAPISANE w regulaminie Inteligo, ze maja ksiegowac z data wplaty? Bo tu jest
    klucz do sprawy.

    > Na BRE to ja alergię mam. I z daleka omijam :-)

    Widze, ze cie ten przyklad przekonuje bo nie odpowiedziales na argument
    tylko zbyles go zartem...;-)

    > wlascicielem
    >
    > Nie był to rozkaz, tylko jedna z możliwości, aby rozwiązać problem.
    > Unaocznienie, że się da. Jako klient mam prawo mówić, co mi się nie podoba
    > sugerować zmiany. Co niniejszym czynię. Wiele osób popiera moje zdanie, a
    > nie wiedzieć czemu Ty reagujesz na to prawie tak alergicznie, jak ja na
    BRE.
    > :-)

    Ja nie zareagowalem alergicznie na twoja propozycje (uwazam ja za sensowna)
    tylko na posob rozumowania: "z tego ze PKO BP jest wlascicielem Inetligo
    wynika ze konto Inteligo ma dzialac jak np. Superkonto". Moim zdaniem nie
    wynika.
    A tego, ze byloby lepiej gdyby tak dzialalo wcale nie kwestionuje, czego ty
    chyba nie zauwazyles...
    Byloby tez lepiej gdybym byl troche mlodszy, zdrowszy i bogatszy. Tego tez
    nie kwestionuje...;-)

    > Poza tym - tak, częściowo jestem właścicielem PKO BP. ;-)

    Nie jestes. Skarb Panstwa jest.
    Obywatel nie jest wlascicielem swojego panstwa.
    Popelniasz ten sam blad w rozumowaniu co robotnicy panstwowych fabryk
    zdziwieni, ze nie dostaja "swojej" fabryki na wlasnosc za darmo...

    --
    Pozdrowienia
    ---