    From: Kamil Jońca <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: izzyKonto -> eKonto (mBank) - czy warto?
    Date: Fri, 16 Apr 2004 15:36:01 +0200

    Bartek Sawicki wrote:
    > Witam!
    > Obecnie mam w mBanku izzyKonto. Mam ukończone 18 lat i chciałbym zamienić je
    > na eKonto w którym m.in. można bezpłatnie otrzymać kartę bankomatową. Czy jest
    > taka możliwość i czy jest to korzystna zamiana (czy są ew. jakieś opłaty,
    > kruczki, itp.)?
    Otwórz po prostu eKonto przez telefon (być moze będą chcieli odbitki
    dowodu), gdy już wszytko będzie ok (w szczególności gdy juz kartę
    dostaniesz) możesz (ale nie musisz) zamknąć izzy.
    Zamiany(w sensie zachowania numeru konta) chyba się nie da zrobić.
    KJ

    --
    JID: kjonca_at_jabber.wp.pl GG: (brak :-P)