eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
  • Data: 2009-08-28 10:01:47
    Temat: Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "XYZ" h7743k$cg1$...@n...onet.pl

    > Czyli konta się tworzą przy przelaniu na nie środków...
    > Ciekawy bank. W GB były kiedyś "lokaty zakładane przelewem",
    > ale robili to ludzie :)

    Dlaczego ,,czyli''?

    Później trzeba pieczołowicie zebrać te pieniądze do tak zwanej kupy...
    To może okazać się bardziej pracochłonne. :)

    -=-

    Co do karalności -- ponoć w PRLi był ocet i nic poza nim.
    Nie potwierdzam tej rewelacji, bo nie widywałem półek pełnych
    octu, ale nie o to tu chodzi.

    Ponoć ocet w butelce kosztował mniej niż sama butelka na skupie
    i co mądrzejsi kupowali ocet, wylewali a butelki oddawali do skupu
    i byli chwaleni przez tak zwany ogół społeczeństwa za swoją gospodarność. :)

    Czym takie lanie różni się od tamtego wylewania? :)
    Chyba tylko tym, że tu niczego nie marnuje się. :)

    -=-

    Kiedyś w serwisie Mercedesa cała lampa tylna do studziewięćdziesiątki
    kosztowała mniej niż sam klosz do tej lampy. :) (około 700 złotych; sam
    klosz był droższy o kilkadziesiąt złotych; używany klosz kosztował tutaj
    około 100 złotych; dziś taką używaną, w pełni sprawną lampę można kupić
    za mniej niż 20 złotych)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'