  • Data: 2009-04-09 22:34:23
    Temat: Re: jak otrzymać KK Polbank-Era
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    animka pisze:
    > Dlaczego BIK to szambo?

    Ponieważ nie odzwierciedla rzeczywistości.

    > BIK to Biuro Informacji Kredytowej. W BIK-u jest to co tam podadzą na
    > Ciebie banki albo wyślą zapytania.

    Gorzej jak podadzą nieprawdę lub nie zaktualizują zapisów, to wtedy przy
    próbie otrzymania jakiegoś kredytu może się okazać, że jest tam jednak
    sporo dziwnych rzeczy wpisanych.

    > Jeżeli jakiś bank nie zlikwidował informacji o Twoim kredycie, który
    > spłaciłeś to idziesz ze skargą do PUN-u (czy jakoś tak, nie , nie mam w
    > tej chwili linka do ich strony).

    Wszystko fajnie tyle, że ja np. walczę już od listopada o fizyczne
    zamknięcie karty (limit kilkanaście tyś PLN) i jakoś bank nie może sobie
    z tym poradzić. I co mi da skarga skoro w BIK są nieprawdziwe informacje
    i może mi to w danym momencie utrudnić życie (wyjdzie mi za mała
    zdolność z uwagi na burdel w bankach) ?

    --
    Mithos