  • Data: 2011-12-23 08:07:19
    Temat: Re: jak taki idota (idiotka) moze pracowac w banku?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 22 Dec 2011 16:19:22 +0100, neoniusz napisał(a):

    > O, to powiedz prosze czy nie bylo problemow z naliczaniem oplat? W
    > grudniu jeszcze tam nie mialem wplywu, ale musze jakis zrobic. W
    > styczniu sie zastanawiam czy zrobic... W koncu 31 dni wypowiedzenie, to
    > troche potrwa. Tobie zastrzegli karte od razu jak to wypowiedzenie do
    > nich doszlo czy do konca byla aktywna? Regulaminowo zakmneli dostep do
    > bankowosci elektronicznej?

    Tak jakoś było, że po ponad miesiącu od wysłania listu zamknięto konto,
    karta przestała działać i dostęp przez www też. O ile mnie pamięć nie
    myli, wysłałem około 10 czerwca i jakoś 15-17 lipca było zamknięte. Co do
    opłat to jechałem normalnym swoim cyklem i na początku miesiąca
    spełniałem warunki czyli w lipcu też puściłem przelew. Być może nie
    trzeba było, nie wnikałem, żeby się później nie handryczyć.

    --
    xbartx