  • Data: 2007-08-12 09:44:26
    Temat: Re: jak to naprawde jest z tą autoryzacją karty?
    Od: "MAriusz H." <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wygląda na to iż ta dyskusja doprowadziła do tego iż mam ochotę smienić
    bank/i

    Reasumując:

    Warto poszukać art płatniczych i kredytowych tylko z chipem.
    Teraz który bank wybrać?

    W moim przypadku, Posiadam konto firmowe i prywatne w VW i mam tam po jednej
    karcie płatniczej.
    Kredytową mam w GE Money Bank. Potrzebuję jej np do korzystaniaz hoteli, z
    ebaya, bukowania biletów w samolocie, płacenia w samolocie, na
    statskach,promach, wszędzie indziej gdzie nie moge korzystać z KP.

    Chce wybrac karty "bezpieczniejsze" (nie mówie bezpieczne bo takich nie ma),
    z ubezpieczeniem (bym mógł spać spokojnie) z bankim który mnie nie zje
    odsetkami i opłatami

    Co mi polecacie?