  • Data: 2009-04-18 18:23:16
    Temat: Re: jak to ze złotem bywało
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Raz, albo się patrzy na wykresy albo na wydarzenia/fundameny (AF).
    > Dwa, weź się przejdź do banku i zapytaj kiedy, za ile, a przede wszystkim
    > po co bank przyznaje linie kredytowe.

    Tak też zrobiłem, oto co mi wyszło na przykładzie mBanku:

    prowizja za udzielenie kredytu - 1% kwoty kredytu nie
    mniej niż 25 zł
    prowizja za podwyższenie kwoty kredytu - 1% podwyższenia
    prowizja za odnowienie kredytu - 1% kwoty odnowienia
    opłata za sporządzenie Aneksu do Umowy o kredyt 10 zł
    opłata za drugą i kolejną wizytę przedstawiciela mBanku z dokumentacją
    kredytową (w przypadku niedopełnienia przez Klienta wszystkich formalności
    podczas pierwszej wizyty) 50 zł
    sporządzenie i wysłanie na życzenie Klienta potwierdzenia posiadania kredytu
    odnawialnego 15 zł

    I teraz najważniejsze: 1 czerwca 2009 r. mBank będzie naliczał prowizję od
    niewykorzystanego limitu kredytowego w mBIZNES koncie, w wysokości 3% w
    skali roku.

    Jeszcze jakieś pytania? Ja nie mam. Limit kredytowy jest takim samym
    sposobem łupienia kredytobiorcy jak każdy inny kredyt. Nie sądzę żeby MFW
    miał dużo lepsze warunki finansowe niż mBank.

    > Trzy, co mają wydrzenia w Polsce do trendów na złoto/USD to już wogóle nie
    > rozumiem.

    No mi akurat chodziło o certyfikaty reiffeisena, a te są wyceniane w PLN.
    Więc akurat wydarzenia w Polsce mają tu dużo do powiedzenia.

    > To nawet Kuczyński przewidział

    Wow, gdzie to zapisać?

    --
    AS