  • Data: 2007-05-09 21:15:56
    Temat: Re: jaka karta kredytowa
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon pisze:

    > Może i tak, ale jak przy logowaniu poproszono mnie o wpisanie numeru karty i
    > PINu do bankomatu to byłem trochę... zdziwiony ;-)

    Od razu ustaw sobie iPIN czy jak to się tam zwie i będzie lepiej.
    Generalnie jeżeli korzystasz z pewnego komputera i łącza to problemu nie
    widzę. Druga sprawa, że nawet jeżeli ktoś uzyska dostęp to prócz tego,
    że coś podpatrzy to nic za bardzo nie zrobi.

    > W mbanku nie mam aktywnego kanału telefonicznego i radzę sobie... w lukasie
    > też... i w bzwbk... zatem dlaczego miałbym nie radzić sobie w Citi? Kanał
    > zawsze można odblokować, a tymczasem jest on jedna - w moim odczuciu -
    > troszkę bardziej ryzykowny niż net.

    System Citi do nowoczesnych i lotnych nie należy, więc się nie dziw, że
    partyline zablokować się nie da. Poza tym z tego co kiedyś czytałem Citi
    jako jeden z pierwszych banków wprowadził usługę bank przez telefon,
    więc to może ich konik?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski