    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki bank wybrac
    Date: Fri, 17 Jun 2005 11:52:05 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062042.chello.pl

    konkurs wrote:
    > U mnie tez tylko dla chetnych.

    Ale widzisz roznice? U mnie jest taki sobie link. Nie pisze po liscie, zeby
    zaczeli sie reklamowac. Ba - do tej pory jeszcze tego nie robilem na lamach
    serwisu w taki sposob, jak ty robisz to tutaj.

    > No i co, wtedy przestaniesz wymieniac na grupie nazwe prnews i / lub
    > podawac linki?

    Jak zacznie to wiekszosci osob przeszkadzac - tak.

    > Oszczerstwa sa nic nie warte.

    To stwierdzenie faktu.

    > darmo, a pozniej Plus konta na darmowy telefon, niz gdyby ktos mial
    > miec caly czas od poczatku tylko Plus konto na telefon, nieprawdaz?

    Nie. Bo potem musi i tak i tak zalozyc rachunek dla karty platniczej.
    to po cholera ma robic takie kombinacje? Zeby przyoszczedzic 30 zl? Smieszny
    jestes.

    > No i w porzadku, jak komus nie przeszkadzaja platne przelewy i oplaty
    > za karty platnicze to niech zaklada w Inteligo. Kazdy sobie wybierze
    > co mu najbardziej odpowiada. Od tego sa inni

    Ale prowadzenie kosztuje tylko 99 groszy ;) A nie az 5 zl. hehehe

    > chodzi o zlotowkowy ROR to VW w tandemie e-direct i plus konto jest
    > bezkonkurencyjny w kwestii finansowej.

    Nie jest. Przynajmniej nie dla wszystkich.

    > No i co z tego, przeciez inni tu wypowiadajacy sie tez czesto maja
    > interes tylko tego nie widac.
    > Nie lepiej skoncentrowac sie na obiektywnosci przedstawianych danych i
    > juz?

    ale nie jestes obiektywny

    > Wtedy nie bedzie mialo znaczenia kto ma w tym jaki interes, bo fakty
    > sa tylko jedne.

    bzdury piszesz. I jeszcze tego nie rozumiesz - i co gorsza nie chcesz
    zrozumiec.

    > Bo jest fajne i darmowe przez pol roku, a pozniej mozna sobie miec za
    > darmo plus konto na telefon i tez ma ono bardzo dobre oprocentowanie -
    > najlepsze sposrod wszystkich rorow - na skarbonke a'vista jak znalazl.

    plus konto nie jest RORem. Jesli chodzi o oprocentowanie lepszy jest eMAX+.
    Skoro mozna miec 3 takie rachunki - pada arguement ze nie mozesz zawsze
    wyciagnac kasy..

    > Jakby uzasadnili to racjonalnie i bez ublizania to bym przestal, a
    > jak mi tylko mowia "mamy Cie dosc, bo masz w tym swoj interes", to
    > mozna tylko takie żądania z powodu niskich pobudek jedynie
    > zignorowac, albo wytknac im przy okazji to, ze to wlasnie oni maja w
    > tym swoj interes, bo w sposob zakamuflowany reklamuja swoje banki i
    > im sie nie podoba, ze konkurencja sie pojawila.

    Daja wybor. Jak ktos sie pyta - mowia masz to to lub to. Patrza na potrzeby
    danej osby. Ty tego nie robisz. Wszedzie piszesz tylko i wylacznie o tym
    koncie dajac za argument, ze przez pol roku darmowe. A za pol roku? GOWNO
    cie to obchdzoi. Wiec to nie sa porady. To jest wciskanie produktu
    wszystkim. komu sie da. I jeszcze korzystajac z kretynskiej argumentacji.
    Wszyscy wkolo ci to tlumacza, ale ty jestes odporny na to. Wiec juz moze
    skonczy ten zenujaca dyskusje.

    > Dlaczego Wy sobie nie dacie na wstrzymanie z tymi bezpodstawnymi
    > pretensjami?

    Bo zanizasz poziom tej grupy.
    Po prostu nie udzielaj sie na niej jesli bedzie tylko reklamowal jedynie
    sluszne konto kazdemu, nawet jesli totalnie mu ono nie bedzie pasowalo.

    > Nie wiem co nie jest pelne, mi wystarczyla informacja ze strony banku:
    > "za pakiet ubezpieczeń obejmujących nieuprawnione użycie kart, utratę
    > pieniędzy pobranych z bankomatu 0 zl" tak tez i podaje na swojej
    > stronie, ze ubezpieczenia sa bezplatne, jak ktos bedzie

    Pakiet ubezpieczen to kiedys byl. Teraz go nie ma. Przypomina mi to reklame
    maluszka, gdzie chwalili sie, ze nawet prawe lusterka samochod ma...

    > Ale ja nie znam tamtych ofert, wiec trudno mi sie o nich wypowiadac,
    > to jest grupa dyskusyjna, wiec jak ktos je zna to o nich napisze i
    > wlasnie o to chodzi. Ty tez, pomimo ze na tej grupie

    No to przestan pierd*** ze dane konto jest najelpsze. Dobrze? I poznaj ta
    oferte innych bankow, zeby moc cos doradzic, a nie nachalnie wciskac.

> [...]
    > istotne wady, jak np. niskie oprocentowanie i / lub oplaty za karty
    > itd. O Fortisie wiadomo, ze niekorzystnie kursy walut przelicza.
    > Od tego jest grupa dyskusyjna, zeby gdy ktos sie pomyli to
    > sprostowac, ale nie z pretensjami i ubliżaniem. Za malo tu jest
    > wnikliwych dyskusji na temat ofert bankow, banki moglyby byc jeszcze
    > lepiej przeswietlone przez grupowiczow niz to ma miejsce obecnie. Ale
    > kto to ma robic, skoro ponad polowa dyskutantow to sami bankowcy nie
    > zainteresowani zbytnio wyciaganiem brudow na zewnatrz.

    Wiesz. Czy posel Nowak to nie jest czasem twoja rodzina?

    > BTW, w VW Plus konto jest na 4,65 % nominalnie, a wiec wyzej jest w
    > VW niz w banku ktory wymieniles, zalecam przeciez na swojej stronie
    > rowniez zakladanie Plus konta, tak wiec kto tu ma problemy z
    > obiektywnoscia?

    W ING masz promocje! hehehe 6,5% do 22 lipca! Potem mozesz przeniesc
    pieniadze do mBanku na eMAX+
    Nie liczac, ze w ING masz placowki gdzie mozesz fizycznie wplacic kase. Ale
    na takie subtelnosci juz nie zwracasz uwagi.

    > W d* to mam najwyzej stolec i nic poza tym.

    Potrzeby innych tez masz w dupie ;) Samolubie!

    > Z KK nie zauwazylem, moj blad, konto maklerskie bylo dla mnie wowczas
    > jedynym dostrzezonym problemem, wydawalo mi sie wiec sluszne polecenie
    > wyjadania wisienek. No bo kto normalny chce placic 40 zl za konto,
    > skoro mozna miec to wszystko o rzad wielkosci taniej?

    Ale dales mu najgorszy wybor. Nie postarales sie poszukac innej oferty. To
    tak jakby kazdy zaczal wymienic swoj bank i tylko ten bank. Czyli wartosc
    takich porad spada maksymalnie.
    A przez ciebie tak sie wlasnie zaczyna dziac. Ty tego nie widzisz, ale
    wszyscy ci o tym mowia. Wiec wez juz przestan. Prosze. Idz sobie na forum
    gazety - tam wiecej osob sie pyta.

    Zadbaj o swoje pieniądze!