  • Data: 2009-11-08 20:59:47
    Temat: Re: jednogroszówkami w Biedronkę
    Od: Clegan <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lis, 17:07, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote:
    > Użytkownik "Clegan" <c...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:0655d76f-f984-4ae9-ba96-f843adf33c4e@
    c3g2000yqd.googlegroups.com...

    >     A potrafisz zrozumieć, że WYBÓR rodzaju płatności jest lepszy od
    > PRZYMUSU płacenia gotówką?

    A potrafisz zrozumieć, że koszty wdrożenia obsługi kart przerzucane są
    na klientów ? Ja idę tam gdzie taniej - i mam gdzieś czy płace karta
    czy gotówką, czy są limity czy ich nie ma; a że często mi wychodzi, że
    płatność gotówką jest tańsza to nie przepadam za osobnikami którzy
    chcą ulepszać świat na swoje podobieństwo.