eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikarta VW nie wszedzie chodzi › Re: karta VW nie wszedzie chodzi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "MXW" <m...@n...here>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta VW nie wszedzie chodzi
    Date: Fri, 29 Oct 2004 14:36:29 -0400
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 25
    Message-ID: <cltdm4$i0$1@opal.futuro.pl>
    References: <clstkd$60i$1@atlantis.news.tpi.pl> <clsts1$itt$1@news.onet.pl>
    <clt8eg$tvu$1@opal.futuro.pl> <clt98k$hep$1@news.onet.pl>
    <clta5b$un3$1@opal.futuro.pl> <cltbck$oq5$1@news.onet.pl>
    <cltc7e$vmn$1@opal.futuro.pl> <cltcuu$588$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: v232-26.vivaldiego.wroclaw.pl
    X-Trace: opal.futuro.pl 1099053572 576 81.219.232.26 (29 Oct 2004 12:39:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Oct 2004 12:39:32 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:322578
    [ ukryj nagłówki ]


    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message news:cltcuu$588$1@news.onet.pl...
    >> Jesli jestes jednym klientem z problemem wobec milionow zadowolonych
    >> i od razu walisz z glupstwem na grupe -
    >>mimo ze za friko mozesz
    >> dostac odpowiedz telefoniczna z banku to moim zdaniem nie mozna
    >> wykluczyc ze masz zle intencje.
    >>W dodatku
    >> koles nie wiadomo dlaczego od razu zalozyl ze problem dotyczy VW
    >> Banku a nie
    >> banku do ktorego nalezy bankomat - a na jakiej podstawie ? pytam
    >
    > A dlatego, że to agent innego banku, który próbuje nieudolnie
    > zdyskredytować VW w oczach milionów szerząc nieprawdę o tym banku na grupie
    > pbb. Wszystko oczywiście ze złej woli oraz niskich pobudek (pracuje dla
    > konkurencji!). Ostatecznie zdemaskowało go to, że nie zadzwonił uprzednio na
    > infolinię VW, gdzie pracownicy pracujący dla jego szczęscia rozwialiby
    > wszystkie wątpliwości. Na szczęście jest jeszcze MXW, który rozszyfrował tę
    > brudną prowokację :-) Dziekujemy Ci o MXW, że uchroniłeś nas przed złymi
    > myslami o wspaniałym banku VW, które mogłyby nam się w głowach pojawić,
    > gdyby nie Twoja czujność!

    No tak typowe zachowanie Glenna - koniec argumentow pora na banany


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1