    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta a prawny srodek platniczy w RP
    Date: Sat, 05 Dec 2009 00:12:36 +0100

    In article <hfbsoc$dda$1@news.interia.pl>, "Valdi" <V...@v...pl>
    wrote:

    > <T...@s...in.the.world>
    pl

    > No i cacy - oby więcej takich przybytków, pod warunkiem, że obok znajduje
    > się taka sama kasa która przyjmuje gotówkę i karty.

    Ach, nie. Nic takiego tam nie bylo.

    > Napisałem wyżej :) A fotówka jak mniemam to gotówka :)

    Istotnie. Literowka.

    > Napisz po ojczystemu o co ci chodzi bo chyba za bardzo w palnik dałeś
    > dzisiejszego wieczoru ;)

    E, ja calkiem na trzezwo tak. Elementarna dedukcja.
    Z Dworca Zachodniego w Warszawie odjezdzaja autobusy rejsowe do Londynu.
    Pisalem o koledze, ktory wszedzie placi gotowka (podobnie jak chyba ty),
    bo ma obsesje, ze go bank (i tajne sluzby) sledzi.
    No i ma karte dzialajaca tylko w bankomatach UK.

    TA