  • Data: 2005-05-25 14:21:22
    Temat: Re: karta kredytowa mbank - porazka
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-05-25 16:13- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    zlotawy, gdy pisał(a):
    > Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

    > przeczytalem.
    >
    > a to o czym napisalem to rzecz ktora mi sie nasuwala automatycznie, bank
    > internetowy, wygoda, prostot, szybkosc itd itd..
    >
    > jak juz im tak zalezy na tej prowizji z bankomatu niech zrobia platny
    > przelew wlasnie w takiej wysokosci. no boshe, jak wytlumaczyc, uzasadnic to
    > co jest teraz??
    >

    > zlotawy

    Może tak, że tak mają karty kredytowe z zasady, a Ty elementarnych zasad
    nie znałeś?
    Przelewy z karty kredytowej są w Polsce wyjątkowo rzadkie (BPH i Citi) i
    mają status wyjątku a nie reguły.
    Regułą jest też specjalne traktowanie wypłat bankomatowych. Jeżeli
    wypłaciłeś pieniądze z bankomatu i liczysz na to, że na 3% się skończy,
    to rozczarujesz się po raz kolejny, kiedy otrzymasz zbiorczy rachunek za
    pierwszy miesiąc. Lepiej oddaj tę kartę bo sobie krzywdę zrobisz.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****