  • Data: 2008-07-25 19:35:59
    Temat: Re: karta kredytowa, pomoc
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g6d61k$is4$1@inews.gazeta.pl...

    > Co to znaczy "udawany Amex"?

    To znaczy, że nie wygląda jak typowy Amex i jego walutą w której jest
    rozliczany nie jest USD (nie jest także EUR, bo można sobie wybrać z tego co
    pamiętam).

    > Podobny jak z uzyskaniem DC. W praktyce wystarczy zlozyc wniosek z
    > dokumentami. Mozna bezposrednio w AE lub za posrednictwem np. Fortis
    > Banku, ale wtedy trzeba wziac konto z Fortisa, tak jak z PKO czy KB jak
    > kupujesz DC.

    No i karta bezwzględnie płatna, chyba że coś się zmieniło w ostatnich
    miesiącach. Dodatkowo jak rozumiem przewalutowanie przy transakcjach w PLN,
    czyli słaba użyteczność w PL.

    Nie wiem jak te korporacyjne wydawane w PL mają, chyba waluta PLN, ale tu
    mówimy raczej o karcie indywidualnej.

    marekz