  • Data: 2002-04-20 10:34:14
    Temat: Re: karta przedplacona INGBŚ
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a9rg1b$7h7$1@news.tpi.pl...
    > Karta BSK jest w obecnej formie mniej niz przecietna.

    Zależy co komu potrzeba
    Wg mnie jest idealna jako nauka dla małolata (przynajmniej ze Śląska).
    Dostanie tam swoje kieszonkowe i niech się gospodarzy.
    Jest pomocna dla posiadaczy jedynego ROR w mbank. Za jej pomocą może wybrać
    bezpłatnie także z bankomatów BSK, a nie tylko Euronetu
    Czy ma wady ??? Oczywiście !. Ale dla mnie jest to pożyteczna propozycja.
    Mam ją (a właściwe miałem, bo dałem do eksploatacji komuś innemu)
    A zastrzeganie ? Mało mnie boli. Za mało na niej środków, abym się tym
    specjalnie martwił.
    Jako posiadacz konta w BSK widzę w BSK Online wszelkie ruchy na niej -
    dopisała się jako jeszcze jeden rachunek.
    Koszt eksploatacji 5 zł/rok także mnie nie martwi.
    Co do pozyskania - także byłem pierwszy w swoim mieście i długo szukali
    specjalisty, który mi ją prawidłowo wyda, ale po kwadransie była moja.