  • Data: 2008-08-13 08:27:08
    Temat: Re: karta z autoryzacją pin
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Aug 2008 01:10:37 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > Tylko jak to udowodnisz?
    > Jedynie wieksze serie klonowanych kart sa uznawane, zwlaszcza, jesli
    > przechwycono nakladki zainstalowane w bankomacie.

    Nie mam pojęcia jak, pewnie wszystko zależy od konkretnej sytuacji.

    > Odnosnie nieujawniania pinow, banki traktuja klientow jak dziewczyne,
    > ktora nie krwawi po stosunku, ale twierdzi, ze byla dziewica. A nawet
    > jeszcze bardziej nieufnie...

    Nie dziwię się, że są nieufne te banki, pewnie bez takiej ostrożności
    mieliby masę cwaniaków usiłujących zrobić sobie zakupy za pieniądze banku.

    Tak czy inaczej mam wrażenie, że najprościej uszkodzić pasek magnetyczny
    na karcie hybrydowej i mieć mnóstwo problemu mniej ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl