  • Data: 2009-10-01 09:12:13
    Temat: Re: karta zakupowa GE Money
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-09-30 16:22, kranu wrote:

    > Hmmm, tak się czysto teoretycznie ;) zastanawiam:
    > co jeśli dostanę kartę Polbank Era na Tak-Tak i później się go pozbędę?
    > Regulamin znam, ale jaka jest praktyka? Ktoś doświadczył?

    Wedle tego, co w regulaminie (o ile pamiętam...) i panienka w
    okienku mówiła, to jak się zlikwiduje telefon - karta traci moc ;-)
    i zaczyna działać jak zwykła tyle, że ładnego kolorku :-))

    Ale w praktyce to z tym chyba jest różnie, bo ja na przykład wziąłem
    prepaida i podałem dane, a potem okazał się, że telefon nie
    akceptuje karty, więc nie mogę aktywować i jakoś tak już zostało :-)

    W najbliższych dniach kolejny termin rozliczeniowy - zobaczymy...

    witrak()