  • Data: 2013-07-23 10:44:09
    Temat: Re: karty indukcyjne
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m361w28nch.fsf@intrepid.localdomain...

    > Ok, teraz rozumiem. Myślałem że to ma być w drugą stronę, że jakoś
    > solder maska ma częściowo przykrywać pady czy coś takiego :-)

    W tamtym projekcie scalak miał wiele sąsiednich pinów połączonych do GND.
    Połączyłem je między sobą (środek pada do środka pada) ścieżką 8 mils. Gdyby
    solder maska "weszła" między pady wszystko wyglądało by normalnie, ale nie
    weszła i przez te połączenia cyna zalała przerwy między sąsiednimi pinami.
    Elektrycznie OK, ale wyglądało tragicznie - naokoło scalaka wiele grup
    pozlewanych pinów.
    Przy rastrze 0.4mm należy całe rzędy padów umieszczać w jednym wspólnym
    otworze w solder masce i nie łączyć sąsiednich bezpośrednio, tylko na
    zewnątrz lub wewnątrz.
    P.G.