    From: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karty przedpłacone ING - czym się różnią?
    Date: Thu, 03 Jun 2004 22:09:12 +0200
    Sender: u...@n...info@host-d9ada387.elsat.net.pl

    Użytkownik Miernik napisał:

    > Czy w POSie wyświetla się moje nazwisko?

    Nie. Nie ma tego na karcie - na pasku, ani wytłoczonego.

    > Czy można mieć na karcie napisane "Kaczor Donald" ?

    Technicznie pewnie tak, ale obsługa pewnie nie pozwoli... Chociaż teraz
    przez net można zamawiać.. .więc może. :-)

    > Czy osoba zagraniczna (nierezydent, nieobywatel) może zamówić kartę?

    Nie mam pojęcia.

    > Ale czy jest to jakieś przestępstwo/wykroczenie?

    Kiedyś na karcie z mille było ostrzeżenie, że posługiwanie się kartą
    przez inną osobę jest przestępstwem kryminalnym. Ale bo ja wiem...
    pewnie to zależy od tego, czy 'kradniesz', czy faktycznie robisz to za
    przyzwoleniem posiadacza. Trudno mi powiedzieć, nie jestem prawnikiem.