    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kasowanie urządzeń zaufanych - mbank
    <qn476i$m63$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <m...@p...waw.pl>
    <qnhelh$mva$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5d9c5053$0$507$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <5d9c90b8$0$17342$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <5d9d9cc4$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 10 Oct 2019 17:15:56 +0200

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Co zaraz budzi moje watpliwosci - "a co z innymi" i "dlaczego tak" :-)

    No, pozostałe zależą od generalnego ustawienia.

    > Czy w ogole to ustawienie sie tyczy kasowania przy zamknieciu ?

    Są trzy możliwości - block / allow for session / allow. Jasne jest, że
    zamknięcie przeglądarki (z ustawionym kasowaniem "generalnym") mogą
    przeżyć tylko te ostatnie. To akurat jest zrobione dobrze, szkoda
    jedynie, że nie można bardziej szczegółowo określić ciastek (np. ich
    nazw, a nie tylko nazw serwerów).
    --
    Krzysztof Hałasa