eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikaucja - blokada srodkow przy uzyciu numerow karty?Re: kaucja - blokada srodkow przy uzyciu numerow karty?
  • Data: 2017-09-27 22:49:13
    Temat: Re: kaucja - blokada srodkow przy uzyciu numerow karty?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-09-27 o 22:29, jg pisze:
    > Dnia Tue, 26 Sep 2017 22:34:00 +0200, cef napisał(a):
    >
    >> W dniu 2017-09-26 o 21:11, jg pisze:
    >>> Dnia Wed, 20 Sep 2017 12:32:10 +0200, cef napisał(a):
    >>>
    >>>> Może robili tylko autoryzację na symboliczną złotówkę, żeby sprawdzić
    >>>> czy karta działa i nie zauważyłeś.
    >>>
    >>> odpada. zauwazylbym.
    >>>
    >>>> Kartę da się swobodnie obciążyć bez CVV,
    >>>> wydaje mi się, że da się obciążyć nawet mając sam numer.
    >>>
    >>> dla mnie to nie do pomyslenia. ciekaw wlasnie jestem szczegolow.
    >>
    >> Szczegółów czego? Regulaminy i przepisy, które dopuszczają
    >> takie rozwiązania masz na stronach swojego banku.
    >> Natomiast technicznie uprawniony do obciążenia podaje te dane, które
    >> wg regulaminów czy umów między stronami (wydawca karty, akceptant, acquirer)
    >> są wystarczające i obciążenie jest realizowane.
    >
    > czyli nie ma technicznych problemow, zeby gosc z wypozyczalni za 5 lat
    > sprobowal (czesto z powodzeniem) sciagnac kazdemu bylemu klientowi 1000
    > euro z konta?

    Za pięć lat, to może nie mieć już podstawy od swojej strony.
    (regulamin wypożyczalni zapewne) Zawsze możesz reklamować.


    > czy miedzy zleceniem obciazenia a faktycznym sciagnieciem kasy z konta
    > zapewnione jest jakies kilka dni na reakcje wlasciciela karty w swoim
    > banku?

    A niby skąd ktoś miałby wiedzieć wcześniej?
    Zawsze masz reklamacje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1