  • Data: 2010-03-25 22:42:19
    Temat: Re: kk keep it simple
    Od: PP <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wype?ni?em wniosek w necie.
    > po kilku dniach zadzwoni? konsultant - wszystko ustalili?my przez telefon.
    > kurier przywi?z? kart? i umow? - podpisa?em umow? i wzi??em kart?.
    > nie musisz dawa? ?adnego ksera dowodu kurierowi, powiedz, ?e nie masz i
    > potem do?lesz scan mailem (ja tak zrobi?em).

    a zaswiadczenie o dochodach musiales dawac, dosylac scan mailem?

    kurier zostawia ci druga kopie umowy, czy po przetworzeniu umowy w opern
    finance, dopiero open finance wysyla ci twoja kopie?

    > wida? jedno i drugie. blokady pojawiaj? si? przewa?nie tego samego dnia,
    > chyba ?e jest weekend.

    czyli to nie jest poglad od razu tylko z opoznieniem?

    > nie

    szkoda :(

    > nie wiem :)

    czy moglbys zerknac co ci wpisali w umowie?

    dzieki