  • Data: 2004-02-10 17:01:48
    Temat: Re: kociaki syberyjskie
    Od: "Andrzej Stopa" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iwona" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:23f0.000002e0.4027b3dd@newsgate.onet.pl...
    > Uprzejmie proszę tchórza paranoika, ktory usiłuje wysłać mi fax, aby
    przestał
    > być tchórzem i nie pisał anonimowo,

    Zaprezentowałaś nam na liście kawał logiki (chciałem napisać kociej logiki,
    ale mógłbym obrazić koty). A teraz jeszcze to.
    Skąd wiesz, że anonim, jeśli usiłuje wysłać? Obierz fax, zobacz czy jest
    podpis i wtedy będziesz wiedziała czy anonim, a nie np. Kazmir Del Torro.

    Ja np. domyślam się, ze jeden miły kolega z listy (ma czas bo jest na L4)
    zebrał sporo materiałów, ktore mogą byc pomocne w twojej pracy i chciałby
    przesłać, póki są aktualne. Nie bój się faksu.

    AS