  • Data: 2005-01-14 12:16:07
    Temat: Re: komputerowy sklep online w USA
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > www.eset.com Twórca programu antywirusowego. Inna nazwa nod32.

    No chamstwo. Kradzioną karta kupują antywirusa. :-)

    > Napisz mi potem z ciekawości jak to się skończyło.

    OK.

    > Szczerze mówiąc uważam tak samo, ale jeszcze nie miałem okazji
    > przetestować tej procedury.

    No ja właśnie mam okazję. :-)
    A brak kontaktu z tą firmą jest chyba najlepszym wyjściem dla mnie. Bo
    nie wiem co to za firma (no, nie wiedziałem:). Żeby zweryfikować
    transakcję musiałbym pewnie podać numer karty (o ile eset chciałby ze
    mną rozmawiać w ogóle na ten temat), a później VISA by sobie to na mnie
    odbiła. ;-)

    Ja nic nie wiem, to nie moje. Reklamację składam i tyle. :-)