    From: "TomekD" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "koncza sie" tokeny w VWdirect
    Date: Mon, 22 Nov 2004 23:39:17 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@pa71.kozieglowy.sdi.tpnet.pl

    "Bob" <b...@p...pl> wrote in message
    news:cntm9d$s0k$1@node2.news.atman.pl...
    > niczego kobiecie z infolinni nie sugerowalem, a ona sama
    > powiedziala, ze nowy token zacznie dzialac (przestanie stary)
    > dopiero w momencie jak do nich zadzwonie i zglosze
    > fakt posiadania nowego tokena

    No ja nie wiem czy mam wejść pod stół i zrobić hauu, hauu czy jak :-)
    Jak przeczytałem wasze posty to w pełnej desperacji zalogowałem się na stary
    token (nowy jeszcze nieaktywowany) i dzisiaj bez problemu dostałem się do
    konta.
    Więc:
    - albo miałem omamy i po raz pierwszy nie udało mi się zalogować 3x pod rząd
    na konto tydzień temu (od tamtego czasu nie podejmowałem prób)
    - albo moja rozmowa z VWlinią sprzed tygodnia spowodowała odblokowanie
    zablokowanego już starego tokena
    Tak czy inaczej, hauu, hauu, potwierdzam że stary token działa nawet jak już
    wysłano nowy.

    TomekD