    From: skawet <s...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: koniec fali B ?
    Date: Fri, 30 Jul 2010 10:35:56 +0200

    > Scenariusz #1a:
    > Od marca 2009 wykręśliliśmy piątkę wzrostową, skończyliśmy korektę tej fali
    > (ABC) i teraz jedziemy do góry na >2800.

    Da sie zauważyć fale ABC (co by oznaczało że obecnie jesteśmy już na początku
    kolejnego
    "turnusu") ale te fale ABC wydają się mi dość krótkie. Za krótkie (słabe) dla całego
    okresu od marca 2009, dlatego sadze, że to nie fale ABC ale jedna fala A.

    > Scenariusz #1b:
    > To samo co wyżej, ale nie skończylismy jeszcze korekty ABC i teraz kończym
    > falę B i niebawem wejdziemy w falę C w dól, potem up nowa piątka.

    To wydaje mi sie najbardziej prawdopodobne. Tym bardziej, że informacje z gospodarki
    nie
    są najlepsze. Być może więc dzisiejsze dane z USA o wszystkim ostatecznie
    rozstrzygną.

    > Scenariusz #2
    > Wzrosty od marca 2009 były korektą, wykreśliliśmy już falę pierwszą i
    > kończymy kreślić falę drugą potej korekcie, co skutkuje jazdą do piekiełka.
    >
    > Zapewne znajdzie się jeszcze i inny scenariusz, rozbudowanej fali czwartej,
    > przyjmując, że wzrosty od marca 2009 to piątka i jakoś byśmy kreślili falę
    > piątą.
    >
    > Jakieś pomysły na inny scenariusz ?
    > Nie jestem elliotowcem w sensie rozdrabniania się na falki i mikrofalkii
    > mogę się w założeniach mylić.
    >
    > RM.

    Ja nie widzę innych scenariusz dla okresu od marca 2009.
    A na siłę nic nie szukam.