  • Data: 2010-11-21 09:32:38
    Temat: Re: konkurs visa
    Od: SQLwiel <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-21 08:28, kombek pisze:
    > Wróciłem 19 bm z zagranicy /Egipt/ w mailach wiadomość od visy nadana 15 bm że
    > moja transakcja jest zwycięska i zadzwoni w najbliższym czasie konsultant amen

    Prawo (regulamin) nie zostało naruszone. Sens - owszem.
    Potraktuj to jako "dalszy ciąg" losowania. W końcu *miałeś szczęście*,
    że wylosowali Cię, ale nie miałeś już szczęścia, aby po losowaniu Cię
    dostali. Wygra ktoś inny. I tak mogliby sobie napisać, że nagroda wtedy
    przepada na rzecz organizatora albo podobnie.
    Jeśli chcesz zobaczyć "jak to jest" obejrzyj sobie program "Gilotyna" w
    TVP2 myląco nazywany teleturniejem ;)

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.