    From: Emcek <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto VIP/Prestigr
    Date: Fri, 20 Dec 2002 12:22:47 +0100
    Sender: e...@p...onet.pl@29-dzi-1.acn.waw.pl

    JaKi wrote:

    > 1. Od jakich kwot ulokowanych na rachunkach banki oferuja konta typu
    > VIP/Prestige?
    >
    > 2. Oczywiscie przydalo by sie zeby takowe konta byly bez oplatowe ;) wiem
    > ze to trudne ;)
    >
    > 3. Od jakich kwot mozna negocjowac lokaty w takich rachunkach?
    >
    > 4. Jak jest z obsluga - kontakt z opiekunem itp?
    >
    > 5. Ew przywileje wynikajace - jak np KK na uproszczonych warunkach bez
    > zaswiadczen itp

    JaKi,
    Ostatnio zrezygnowałem z takiego konta w jednym z wiodących banków. Jedyna
    zaleta to bardzo atrakcyjna (kobieca) obsługa. Poza tym produkty banku dla
    klientów Private Banking niewiele się różniły od zwykłego klienta (ale może
    to dlatego, że to bank notowany na giełdzie i musi wykonać prognozę 1mld zł
    zysku netto, a udało mu się wtopić trochę grosza w
    niedokończoną/nierozpoczętą budowę kilku statków :-).

    Uproszczeń żadnych nie było, ale faktycznie z papierkami nie musiałem
    biegać.

    Zdecydowanie polecam tańsze i znacznie efektywniejsze rozwiązanie - rachunek
    bankowy (złoty/srebrny jak zwał tak zwał) w banku, który posiada dostęp
    internetowy (i ew. telefoniczny) do konta. Ja tak zrobiłem i jestem bardzo
    zadowolony. Prowizje o niebo niższe, te same limity kredytowe w rachunku i
    na kartach, a oprocentowanie o kilka punktów niższe.

    Pozdrawiam,
    --
    Emcek