  • Data: 2009-02-11 19:11:31
    Temat: Re: konto bez podpisu 1 wspołwłasiciela
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 19:34:18 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Zakładam, że taka informacja znajdzie się w dokumentacji księgowej
    > spółki.

    Postfactum. Po drugie nie każda s.c. prowadzi dokumentację tego rodzaju.

    > Jeśli przyjmiemy, że otwarcie rachunku bankowego jest czynnością
    > przekraczającą zwykły zarząd, to par. 3 nie ma zastosowania. Egro:
    > zgodnie z par. 4, aby otworzyć konto potrzeba uchwały zarządu - jednakże
    > banki jej wcale nie wymagają. Nadal uważam, że otwarcie rachunku zalicza
    > się do "zwykłego zarządu".

    hmm no może i tak; ale zważ, że jeśli już to nie uchwały WZ.
    Inna sprawa, że wydaje mi się, że banki często od spółek z o.o. oczekują
    podpisów wszystkich członków zarządu pod umową prowadzenia rachunku.

    No dobrze, chyba masz rację.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl