  • Data: 2009-04-10 11:02:42
    Temat: Re: konto dla kredytu we frankach w Multibanku
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...cjb.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:6...@n...onet.pl
    > Witam
    > czy moze mi ktos powiedziec czy w Multi mozna zalozyc jakies bezplatne
    > konto
    > ktore bedzie sluzyc tylko do splacania rat kredytu hipotecznego we
    > frankach?
    > Jesli nie jest to mozliwe to moze doradzicie jakie konto zalozyc zeby bylo
    > najtansze w utrzymaniu- nic wiecej z ich oferty mnie nie interesuje i nie
    > jest
    > mi potrzebne

    Jak dostajesz kredyt hipoteczny w Multi, to automatycznie zakładają Ci ROR,
    za który nic nie płacisz (do czasu spłaty kredytu). Możesz go wykorzystać
    tylko do spłaty, możesz też szerzej.
    Natomiast ich system powinien umożliwiać założenie tylko rachunku
    technicznego do spłat, ale takiego rachunku nie widziałbyś w bankowości
    internetowej, więc chyba nie warto.

    G.