  • Data: 2004-08-23 21:00:40
    Temat: Re: konto dla studenta
    Od: "Łukasz Walicki" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy te internetowe banki sa naprawde takie dobre? i tanie? mam na mysli
    > Inteligo i mBank. Czy lepiej pozostac przy tzw. "marmurkach" ?

    Dobre i tanie - to pojęcia względne...
    Wybór pomiędzy "marmurkowym" a internetowym zależy od tego jak korzystasz z
    konta.
    Np. jeśli jesteś pasjonatem netu lub w pracy korzystasz z Internetu to takie
    wybór jest zdecydowanie tańszy i szybszy ( o czym przekonują różnorodne
    rankingi ). Jak wiadomo rynek bankowy jest zróżnicowany;) i każdy musi
    wybrać konto/bank, który najlepiej spełni jego oczekiwania. A mBank i
    Inteligo są OK.

    Pozdrawiam
    Łukasz Walicki