  • Data: 2007-10-05 14:35:22
    Temat: Re: konto firmowe i jednoosobowa DG
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS wrote:

    > A jakie znaczenie ma oprocentowanie KO? Przecież konto to nie służy do
    > przechowywania pieniędzy TYLKO do rozliczeń. Oszczędności należy 3mać np.
    > na rachunku oszczędnościowym. W Multi znajdziesz takie dwa.

    znaczy co ? musialbym jeszcze jedno konto zalozyc ? ja bym chciał miec
    ich mniej niz wiecej. W przypadki firmowego mam ten rachunek lokacyjny,
    i do KO tez by mi taki wystarczył, nie trzeba się o niego przynajmniej
    troszczyć jakoś specjalnie ;) Ale właściwie to za bardzo nie narzekam.

    > p.s.
    > Osoba prowadząca dz. gosp. nie ma obowiązku posiadania osobnego konta.

    Gdy zakładałem DG był taki obowiązek, i tak mi już zostało, właściwie...
    historycznie, chcociaż te bezpłatne przelewy i bankomaty mi się podobają
    akurat w tym koncie.