  • Data: 2002-11-20 11:21:33
    Temat: Re: konto firmowe w banku internetowym - pytanie
    Od: "RZ" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro masz pismo wierzyciela, że nie otrzymał pieniędzy to idziesz z nim
    > pięknie do banku i składasz reklamację na wykonanie przelewu. Na co bank
    > jak jest normalny przysyła Ci eleganckie pismo, w którym jest dużo
    > więcej niż głupia pieczątka. Jak bank na P to można od razu napisać, że
    > nie interesuje Cię, że bank pieniądze wysłał tylko, że one skutecznie
    > znalazły się na rachunku odbiorcy.

    Extra, ale miałam na to 7 dni (termin w piśmie od ZUSu).
    Korzystam z Telepekao24. Najbliższy oddział w Łodzi.
    Jak nie stawiłabym się (osobiście w ZUSie z dowodem osobistym
    deklaracjami i potwierdzeniem z banku) to wyłączją z ubezpieczenia.
    Nie filozofuj; chyba nigdy nie miałeś do czynienia z ZUSem.
    Poza tym bank ma pewien termin na odpowiedź i napewno
    nie załatwi się tego w 7 dni.

    R.